Parløb



Opkaldet til Cille kaster en invitation til middag af sig. Cille og Kristian er med på det meste, når de ikke har hans børn.
Da jeg ankommer, har Cille skruet sig ned i en casual, men alligevel tætsiddende kjole, der bestemt ikke er valgt på grund af sine tildækkende evner. 
På bare fødder opvarter hun, med lidt opvarmet godt fra i går og rødvin.
- Du kneppede altså Astrid på vores seng i går, siger Kristian pludselig.
Cille har informeret ham efter et telefonopkald til Astrid, som uden tøven havde indrømmet gårdsdagens eskapade. Jeg går til bekendelse. Kristian smiler og Cille har et glimt i øjet. 
Da min lette sult er stillet og rødvinens begyndende klogskab netop er begyndt at simre, erklærer Cille.
- Når du nu vælger at bolle fremmede damer, på vores ægteseng, skal du have en lille straf i aften. 
Jeg har jo indrømmet min skyld, så jeg læner mig tilbage for at høre straffens ordlyd. Cille fortæller, at i aften skal vi spille kort om, hvem der får lov til at bolle hende. Jeg spørger om hun slet ikke foretrækker os begge i hendes våde sultne huller.
- Jo, svare hun, men du skal lære at det har konsekvenser, at knalde mine veninder på min seng. Især en med så store dejlige bryster, siger hun spøgefuldt og fortsætter, for så bliver jeg jaloux.
Kortene kommer frem. Cille siger, at det skal skal spilles poker, og trækker lidt ned i kjolen så hendes små lyserøde brystvorter titter op over kanten, mens hun maler sine læber røde og blinker til mig  som en skøge på en saloon i det vilde vesten, forstiller jeg mig.

SHIT jeg tabte [KLIK HER]
Jeg vandt [KLIK HER]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar