Sejr



Jeg er næsten helt sikker på, at Kristian lader mig vinde, for det er ikke første gang jeg skal bolle Cille, mens han "bare" kigger på. 
Han bliver beordret til at slikke Cilles Fisse klar til mig, mens hun sidder i lænestolen med benene spredt og hvilende på hvert sit armlæn. Hun er vild med hele konceptet om den bestemmende hotwife, og jeg bliver beordret til at tage pikken frem, så hun kan nyde synet af den. Jeg lyner ned, og mit allerede benhårde lem springer frem fra gylpen mod Cille i gensynsglæde. 
Fra sin trone, med Kristian arbejdende mellem hendes ben, nikker hun og smiler anerkendende.
- Du skal fylde min røv med dit cremede bollesnot, ligesom du gjorde med Astrid. Hun holder en lille pause, mens hun skubber underlivet frem på stolen.
- Kristian slik mit røvhul.
Cille har altid været vild med at få den røven, og det er ikke første gang hun har brugt ordet bollesnot. Hun har en fetich med at bruge vulgære ord, hvilket altid pirrer mig enormt.
- Kristian? Skal han ikke kaninkneppe min analkusse?
Kristian nikker med tungen mellem hendes baller som han spreder med hænderne og bekræfter. - Mmmjo Cille bestemt.
Cille forlanger altid, at man bruger hendes navn når vi boller hende, endnu en af de ting hun har med ord. Faktisk har jeg det på samme måde. Jeg elsker, når piger bruger mit navn, og fortæller mig, at jeg skal bolle dem hårdt, længe eller meget i deres våde fisse.

Jeg boller Cille i røven på deres seng, mens Kristian kigger på fra siden, siddende på en stol. Efter Kristian havde slikket hende blød, gik indtrængningen let og hurtig.
- Sprøjt mig i skamhullet med din dejlige store pik. Cille stønner, på vej mod orgasmen, som hun fremmaner med sin højre hånd, der hektisk gnubber revnen mellem hendes opsvulmede læber. 
Jeg har travlt, for i det sekund hun kommer, kan hun ikke længere klare at have mig i røven. For når hendes krop rammer klimaks spændes den i orgastiske kramper, og følelsen af en stor pik i røven bliver bare for meget, har hun fortalt mig. For meget af det gode, kunne man sige.
Med et fast greb om hendes hofter, nyder jeg synes af min pik, der forsvinder i Cilles lysebrune anus stramme greb i hurtige og voldsomme ryk.
- Kristian, kan du høre hvordan hans kæmpekugler klasker mod min luderfisse, gisper Cille.
Kristian har taget sin pik frem og gnubber den langsomt, med et sagligt udtryk i øjnene. 
- Det ser rigtig skønt ud Cilleskat.
Stakånder sprøjter jeg op i Cille, få sekunder før hun kommer i et højt langt hvin, der får hende til at kaste sig fremad så min pik, svupper ud af hendes udspillede og gennemkneppede røvul.

Vi ligger på sengen. Kristians pik står stadigvæk stiv og dunkende op af hans mave. Han er holdt op med at onanere, efter Cille beordrede ham til at holde op.
Cille gisper stadigvæk en smule, da hun lægger sig på ryggen og spreder sine baller med hænderne, så vi begge kan se hendes åbne røvhul, som min afleverede hvide sperm siver ud af.

- Nå hvem skal slikke mit røvhul rent for sperm, spørger Cille så, i et dominerende tonefald.  

Det må være Kristians job [KLIK HER]
Im your man [KLIK HER]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar